Використання
можливостей ЗМІ для підвищення рівня екологічної свідомості громадян
Проект
реалізує загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 1 смт.
Козова Тернопільської області, вул. Гвардійська, 9, смт Козова,
Тернопільська обл., 47600.
Мета
проекту
використати
можливості ЗМІ як інструменту поширення інформації для підвищення
екологічної свідомості громадян;
розширити обізнаність
місцевої громади про стан довкілля та можливі шляхи його покращення;
сприяти покращенню стану
довкілля;
налагодити
співпрацю з МАС – медіа;
сприяти
підвищенню рівня екологічної свідомості громадян;
привернути
увагу громадськості до природоохоронної діяльності.
Короткий
опис діяльності
вивчення
рівня екологічної свідомості різних категорій населення,
проведення екологічного самоаналізу, узагальнення та поширення
інформації про отримані результати ( дописи в місцеву газету
„Вільне слово”, бюлетень „ Ні –
байдужості”, підготовка радіопередачі);
створення
та поширення листівок; - організація та проведення екологічних
акцій „Бережіть природу – дивний світ”, „
Я не кидаю сміття, а ти ?”, „Зупинимо лавину
сміття”;
пошук
інформації про екологічні проекти та природоохоронну діяльність
за допомогою мережі Global
Gatway;
|
|
підготовка
матеріалів для участі в конкурсі міжнародних Інтернет –
проектів Clean up Europe -
підбір
матеріалів для веб – сайту „Молодь діє” по
напрямку „Молодь дбає про навколишнє середовище”;
узагальнення
досвіду проведення попередній проектів на екологічну тематику (
„Вплив антропогенної діяльності на екологічну ситуацію”,
„Одне дерево посадив – недарма прожив”, „Посади
калину”, „Чисті джерела”), підготовка
матеріалів для видання посібника „ Бережіть природу –
дивний світ”;
вироблення
рекомендацій для районних семінарів
участь в районному
семінар - практикумі, обмін досвідом;
-
розробка серії радіо передач на місцевому радіо
|
Враження
учнів від участі в проекті
Чому
обрали дану проблему?
тому що вона
актуальна і зрозуміла;
ми
хотіли передати „маленький імпульс”, який би примусив
кожного жителя містечка задуматись, що конкретно можна робити чи
не робити, щоб не шкодити природі;
|
|
одна
американська газета писала, що третя світова війна вже почалася,
вона ведеться проти природи. Ситуація серйозна, а тому потрібні
нові ідеї для уникнення катастрофи;
ми
хотіли показати, що люди не думають про наслідки, бездумно
викидаючи сміття куди – попало, різні відходи в річку
Коропець, а пізніше нарікають на зовнішній вигляд містечка.
|
На
які зміни сподівалися учні в результаті реалізації проекту?
сподівались,
що люди зрозуміють негативний вплив своєї діяльності на природу;
надіялись
відродити дбайливе ставлення до природи;
прагнули захопити тим,
що робимо ми;
ми
надіялись, що люди задумаються над тим, що можна зробити, щоб
проблема забруднення не була такою актуальною;
вулиці
міста стануть чистіші і охайніші.
Як
учні планували свою діяльність
дотримувались
методичних рекомендацій;
проводили
спільні колективні обговорення;
постійно додавали
нові ідеї;
врахували
досвід участі в акціях „Громадянин”;
визначили
основні етапи і враховували успіхи і невдачі;
об’єднались
в групи за напрямками діяльності.
|
|
Хто
надавав допомогу у роботі над проектом?
нас підтримали і в
школі, і наші батьки;
збирати
інформацію ,проводити анкетування і опитування допомагали наші
однокласники, друзі;
місцева
влада, надавши частину коштів.
Як
ставляться до учнівської діяльності в школі та за її межами?
„Коли
ми починали проект, то відчували скептичне ставлення, наші наміри
дехто вважав несерйозними, не вірили в можливість реалізувати те,
що ми планували. Але вже після перших успіхів нас почали
запитувати : „що ви робите зараз?”, „для чого?”,
„а як відбулась ваша зустріч з мером?”
|
|
Чого
навчилися учні і що зрозуміли особисто в результаті здійснення
проекту?
я
навчилась доводити свою думку, переконувати і знаходити компроміс,
але разом з тим переконалась наскільки важливо враховувати думку
іншого;
цей
проект вчить мене бути впевненим, не боятися спілкуватися з різними
людьми і говорити те, що ти думаєш, а не підлаштовуватись під чиюсь
позицію;
щоб тебе почули, треба
щось робити
починати
треба з маленького, і непомітно воно стане „великою справою”,
важливою не тільки для мене і сьогодні, а для багатьох і назавжди;
я
зрозуміла, що колективна праця є продуктивнішою, разом можна досягти
значних успіхів
Як
ви можете оцінити (з точки зору успішності) свій проект?
враховуючи,
що кількість учасників проекту збільшувалась в ході реалізації
проектних завдань, можна вважати його успішним;
нашою
роботою зацікавились і ми ділились своїм досвідом;
після проведених акцій
помітили появу урн для сміття;
цікаво
було , коли нас перепитували : „це той проект, про який писали
в газеті?” і тоді з задоволенням відповідали; на питання
анкети
|