|
Вимоги до організації педагогічного процесу
1. Стиль навчання, за якого створюються ситуації, що дають змогу учням навчатися у процесі активної діяльності.
2. Конкретне застосування знань на практиці.
3. Розвиток почуття відповідальності.
4. Розвиток умінь і навичок, які можна використовувати в будь-якій сфері людської дія-льності.
5. Робота в командах, співпраця учнів у процесі навчання.
6. Співробітництво учнів і вчителів.
7. Творчість під час вироблення власних ідей, які згодом можна втілювати в життя.
8. Застосування ділової гри як моделі навчання.
Основні принципи навчання підприємливості
1. Забезпечувати гнучкість навчальних ситуацій.
2. Давати учням свободу висловлюватися, висувати власні ідеї.
3. Дозволяти учням робити помилки.
4. Дозволяти учням доводити все до кінця.
5. Дозволяти учням будувати власну модель стосунків у групі.
6. Вводити елементи непевності в ситуації, які вимагають розв’язання проблемних завдань.
7. Позбавлятися елементів суб’єктивізму при оцінюванні діяльності та поведінки учнів.
8. Розвивати і стимулювати будь-яку ділову активність учнів.