Методи роботи вчителя з групою учнів
1. Метод ієрархії. Учитель виступає як керівник, який повністю організовує та спрямовує навчальний процес. Учитель визначає мету та програму, визначає структуру групи, повні-стю відповідає за все та приймає всі основні рішення.
2. Метод співробітництва. Учитель ділиться своєю владою, встановлює у групі самоуп-равління, радиться з групою під час прийняття важливого рішення.
3. Метод автономії. Учитель надає групі цілковиту автономію і самостійність. Він не працює з нею, за неї, а створює всі можливості для того, щоб група знайшла свій власний шлях, приймала рішення без втручання ззовні, без нагадування.
4. Метод рефлексії. Це аналіз та обговорення досвіду для того, щоб, визначивши, поді-литися тим, що було вивчено і зроблено. Учитель проводить його переважно на початку або у процесі діяльності, коли необхідно обмінятися думками, щоб упорядкувати ідеї чи оцінити виконане.