|
Мій
навчальний кабінет
Адреса
досвіду: Цюрупинська ССЗОШ № 2.
Вчитель:
Назаренко Людмила Миколаївна.
Мета:
привернути увагу школярів до рівня матеріально-дидактичної бази
навчальних кабінетів, залучити їх до її оновлення, розробки
інноваційних зразків, розвивати самоосвітні, комунікативні здібності,
виховувати бережливе ставлення до шкільного майна.
Етапи
реалізації проекту:
Огляд
дидактичної бази навчальних кабінетів.
Об’єднання
в групи за предметними інтересами, визначення формату допомоги:
полагодження обладнання, реставрація стендів, карт, навчальних
моделей, виготовлення папок з дидактичними матеріалами тощо.
Розробка
макетів чи проектів нових зразків дидактичного забезпечення
(міні-підручники, міні-посібники, тлумачники, каталоги «Учись
учитися», демонстраційні картки, технічні прилади),
виготовлення їх після колективного прийняття рішення про їх вигляд,
зміст, цільову настанову.
Презентація
інноваційного матеріально-дидактичного забезпечення шляхом
проведення аукціону.
Інвентаризація
найкращих зразків дидактичного забезпечення та розміщення у
навчальних кабінетах з приписом назви проекту та виконавця роботи.
Проведення
під час уроків інструктажу щодо користування тим чи іншим приладом,
іншим дидактичним обладнанням.
Результати:
набуття
практичних, технічних, інформаційно-інтелектуальних
компетентностей;
підвищення
інтересу до процесу засвоєння навчальних програм, організації
позакласної роботи на базі предметних кабінетів;
вироблення
альтруїстичних поглядів на освітній процес в школі та участь
кожного в розв’язанні проблем навчального закладу;
зміцнення
навчально-матеріальної бази викладання предметів з урахуванням
інтересів, потреб школярів.
Організаційні
особливості: оптимальний вік учасників – 11-17
років, можливо об’єднання в міжвікові групи; результативність
проекту підвищується за умови залучення батьків, керівників
кабінетів, членів Ради школи.