Ресурси

Рівень соціальної інтеграції випускника школи


Юний друже! Рада школи проводить дослідження «Рівень соціальної інтеграції випускника школи» та просить Вас виконати декілька творчих завдань або дати відверті відповіді на запитання.

  1. Вправа «Обери твердження».

Обери твердження, що відповідає твоєму ставленню до оточуючого середовища:

«Соціум, зокрема сім’я, шліфує найтонші грані людини-Громадянина, людини-трудівника, людини – культурної особистості» В. Сухомлинський


«Народжуючись, кожна людина несе з собою лише біологічну організацію, біологічні імпульси і низку спадкових рис. Усе інше визначається сукупністю спливу соціального середовища» М. Лукашевич


«Якщо ми зійдемося втрьох, то я, мабуть, найду двох учителів. На добру людину я буду намагатися бути схожим, а, дивлячись на людину блудливу, буду намагатися виправлятися самому». Китайська мудрість.

  1. Вправа «Продовж думку».

За умови здобуття вищої освіти будь-якого рівня та накопичення певного життєвого досвіду, придбання капіталу Ви залучитесь до

  • громадсько-політичної діяльності,

  • благодійницької (волонтерство),

  • меценатської підтримки таланту,

  • видавничої діяльності,

  • (Ваш варіант)___________________________________________

  • все, придбане мною, залишиться на розвиток власної справи,

(оберіть та відмітьте значком + один з варіантів).

  1. Вправа «Займи позицію та аргументуй свої дії»

Вам запропоновано стати учасником громадської акції по підтримці програми одного з лідерів, що претендує на посаду голови міської ради міста N. Які Ваші дії, яку позицію Ви займете, які, можливо, умови висунете?

________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ _____________________________________

  1. Вправа «Ситуація».

Вас обрали головою студентської Ради навчального закладу. Які Ви запропонуєте форми стимулювання й організації різних видів громадської діяльності молоді.

________________________________________________________ ________________________________________________________ ___________________________________


5. Вправа «Ранжування»

Вас призначили керівником установи. При прийнятті на роботу працівника Ви зважаєте на такі його якості та компетентності (більше балів ставте проти якості більш значимої від 5 до 1 балів):

  • досконале володіння державною мовою,

  • вміння чітко висловлювати власні думки,

  • організаторські здібності, розуміння інших, сприймання того, що вони говорять, надання порад, рекомендацій,

  • знаходження контакту й правильного тону спілкування з різними людьми за різних обставин,

  • передбачення результатів спільної справи, вміння спланувати хід реалізації поставленої мети.