Ресурси

Критерії визначення соціально-активного класного

колективу


  1. Соціально-діяльнісний аспект:

а) активність участі в підготовці та проведенні загальношкільних колективних справ;

б) проектна діяльність класного колективу;

в) гурткова самодіяльність (спортивні секції);

г) діяльність на рівні виконання особистісних ролей: ведучий, творча роль, презентація дослідницької наукової роботи, тренер, лектор, тощо.

  1. Самоуправлінський аспект:

а) системність відвідування засідань „Школи лідерів”;

б) якість роботи лідера в класному колективі;

в) відповідальність за доручену справу;

г) прояв ініціативності.

  1. Аспект дисципліни:

а) спізнення на уроки;

б) поведінка на уроках;

в) відвідування занять;

г) адміністративні порушення;

д) правопорушення;

е) вплив колективу класу на корекцію поведінки учнів;

є) психологічна комфортність класу;

ж) дотримання санітарно-гігієнічних норм.

  1. Успішність у навчанні:

а) рівень навчальних досягнень учнів;

б) участь в олімпіадах, конкурсах, змаганнях;

в) стан ведення щоденників.