Критерії
визначення соціально-активного класного
колективу
а) активність участі в підготовці та проведенні загальношкільних колективних справ; б) проектна діяльність класного колективу; в) гурткова самодіяльність (спортивні секції); г) діяльність на рівні виконання особистісних ролей: ведучий, творча роль, презентація дослідницької наукової роботи, тренер, лектор, тощо.
а) системність відвідування засідань „Школи лідерів”; б) якість роботи лідера в класному колективі; в) відповідальність за доручену справу; г) прояв ініціативності.
а) спізнення на уроки; б) поведінка на уроках; в) відвідування занять; г) адміністративні порушення; д) правопорушення; е) вплив колективу класу на корекцію поведінки учнів; є) психологічна комфортність класу; ж) дотримання санітарно-гігієнічних норм.
а) рівень навчальних досягнень учнів; б) участь в олімпіадах, конкурсах, змаганнях; в) стан ведення щоденників. |