ЯК
ВИКОРИСТОВУВАТИ ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В СВОЇЙ РОБОТІ?
Візьми
газету. Уважно прочитай її і знайди наукові терміни. Запиши їхнє
визначення, використання та вживання.
Використовуючи
газети, радіо і особливо телебачення, збери реклами харчових
продуктів, які не були доступними ще 20 років тому. Зроби висновок
про науковий прогрес, а також про знання, вміння, які були необхідні
людям, щоб створити цей продукт. Проведи аналогічне дослідження з
промисловими товарами та послугами.
Знайди
в засобах масової інформації повідомлення про енергозберігаючі
технології. Вислови претензії до сучасних технологій, якими
користуються в твоєму місті.
Знайди
картинку тварини, якою б ти хотів бути. Класифікуй її за класами та
типами, а тоді напиши розповідь, вдаючи себе цією твариною. Як вона
почувається за сучасних умов глобалізації, в сучасному правовому
полі?
Уяви
себе журналістом. Ти збираєш матеріал про сучасні наукові відкриття
чи досягнення. Для цього заведи блокнот і записуй у нього всі
відкриття та наукові досягнення, що сталися за останній місяць.
Збери
інформацію про людські заняття, що пов’язані з природою –
полювання, риболовля…
Зроби
постер з картинками, статтями чи фото, як машини допомагають людям
робити різні речі.
Продивись
увечері прогноз погоди. Знайди міста з найвищою температурою і міста
з найнижчою температурою. Визнач їх широту і довготу. Склади графік,
що ілюструє, як багато міст мають ясний, хмарний та інший прогноз.
Знайди
статті в газеті чи повідомлення по телебаченню про події та
місцевості, пов’язані з природними лихами, проблемами,
надзвичайними ситуаціями. Обговори з однокласниками, як подібні
історії та повідомлення можуть допомогти нам приготуватися до
екстремальних подій чи уникнути їх.
Використовуючи
список фільмів та їх рекламу, проаналізуй їх і запропонуй своїм
однокласникам їх подивитись. Переконай, що саме ці фільми будуть
корисними і цікавими для них.
|