|
Вправа
„Усі ми різні, але маємо багато спільного”
Ця вправа ,як правило, використовується при знайомстві.
Обговорення, що проводить вчитель, дає можливість підняти питання,
що тісно пов'язані з проблемою виховання толерантності та поваги один
до одного.
Вік учасників 10 –
16 років
Необхідне 1 аркуш з
намальованими кільцями на кожну
забезпечення пару
учасників, авторучки для кожного
Час 30 – 45
хвилин
Крок за кроком
Наприклад: киянин, учень, рудоволосий, люблю музику...
Попросити прочитати в парах власні характеристики та знайти спільні
ознаки , вписати їх у спільний сектор.
Попросити дві - три пари прочитати зроблені записи - спочатку
відмінності, а потім спільне.
Запитати чого в записах більше співпадінь чи відмінностей? Чому?
Запитати групу у кого ще є співпадіння?
Продемонструвати, що у більшості пар є спільні записи „людина”,
„громадянин”...
Про що свідчать результати вправи?
Чи можлива ситуація, коли співпадінь зовсім немає ні в кого?
Чи цікаво було б жити у світі, де усі мали б лише спільні риси і не
мали б відмінностей? Чому?