Голос
молоді
Проект
реалізує загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 смт. Козова
Тернопільської області, вул. Гвардійська, 9, смт Козова,
Тернопільська обл., 47600.
Мета
проекту:
створити
молодіжний інформаційний центр „Голос молоді”, який би
досліджував і поширював інформацію, пов’язану із виявленням та
подоланням реальних молодіжних проблем, здійснював підготовку і
координацію заходів, із залученням молоді;
сприяти
виробленню активної життєвої позиції молоді, необхідної для
існування в демократичному суспільстві;
сформувати
та реалізовувати механізм зворотного зв’язку
між молоддю і дорослими членами громади, органами влади;
привернення
уваги громадськості на проблеми молоді.
Короткий
опис діяльності:
створення
та ефективна діяльність молодіжного інформаційного центру „Голос
молоді”;
збір
та аналіз, систематизація і поширення інформації про молодіжні
проблеми;
поширення
цікавої інформації для молоді;
налагодження
результативної співпраці з представниками влади, юристами,
пресою;
|
|
залучення молоді до
активного громадського життя;
розширення
поінформованості громадськості про молодіжні проблеми та
спільний пошук шляхів їх пом’якшення та вирішення;
залучення
зацікавлених осіб до пошуку пом’якшення та вирішення
проблем, що хвилюють молодь, в тому числі з особливими потребами;
створення
власної веб-сторінки;
випуск тематичного
бюлетеня „Голос молоді”, поширення його в громаді та
в інших школах;
підготовка матеріалів
для розгляду на сесіях місцевої ради, на засіданнях відділу
молоді та спорту;
виготовлення буклету
„Що робити, щоб нас почули?”;
пошук
інформації через мережу Інтернет, підготовка матеріалів для
участі в пропонованих мережею Global
Gatway
Online
projects My
Europe site,
My School
of Tomorrow;
встановлення
Інтернет зв’язків з ровесниками
за кордоном.
|
Чому
вибрали дану проблему?
тому
що вона стосується нашої вікової категорії, дорослі не завжди
враховують наші інтереси;
вона нас зацікавила;
щоб
мати можливість донести свою точку зору, своє відношення до певних
проблем (важливих для дітей, молоді) до осіб, які впливають на
прийняття рішень;
щоб
переконатись в можливості здійснення в житті декларованих прав і
свобод;
щоб дорослі не думали,
що діти нічого не розуміють;
для
того, щоб поінформувати про те, що існує , доступне, але молодь про
це не знає.
Які
зміни очікуються в результаті виконання проекту?
на
те, що більше людей зацікавиться тим, що хвилює молодь;
пропозиції
молоді вивчатимуться і їх будуть брати до уваги, прислухатись до
них;
учні
матимуть можливість брати участь в прийнятті важливих для нас
рішень;
молодь
має повірити у власні сили.
Як
учні планували свою діяльність?
Хто
надавав допомогу у роботі над проектом?
керівник
проекту;
голова
селищної ради;
відділ
молоді;
батьки;
друзі.
Як
ставляться до діяльності учнів у школі та за її межами?
дехто
– скептично, та більшість нас підтримала;
на
жаль, більшість вважає, що це гра, і говорять :”хто вас буде
слухати”, але все ж таки охоче беруть участь в усіх
пропонованих заходах, наприклад, в опитуванні;
батьки
вважають ,що це допоможе в майбутньому, дорослому житті.
Чого
навчилися і що зрозуміли учні в результаті здійснення проекту?
навчились
не тільки виявляти та пробувати вирішувати актуальні проблеми, але й
проводити анкетування, отримувати потрібну інформацію, спілкуватись
із представниками державних установ, журналістами;
зрозуміли,
що колективна співпраця результативніша
навчилися
взаємодіяти з представниками влади;
зрозуміла як громадяни
можуть брати участь в житті громади;
навчився
вільно висловлювати свої думки;
дуже
важливим виявилося вміти сформулювати своє бачення проблеми;
до
нас можуть прислухатись, якщо ми самі захочемо щось змінити;
якщо
поставити перед собою конкретну мету – досягнути можна багато.
Як
оцінюють учні свій проект?
„я
звернула увагу на, те чого раніше не помічала або вважала
неважливим, непотрібним, а цього мене навчила робота в проекті”;
„помітно,
що ми стали більш згуртованими, у нас з’явились
спільні плани, інтереси”;
„ми
навчилися робити те, чого раніше не робили і не вміли робити”;
„в
нас появилось бажання рухатися далі не зупинятись на досягнутому”.
|