Діємо разом

Голос молоді

Проект реалізує загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 смт. Козова Тернопільської області, вул. Гвардійська, 9, смт Козова, Тернопільська обл., 47600.

Мета проекту:

  • створити молодіжний інформаційний центр „Голос молоді”, який би досліджував і поширював інформацію, пов’язану із виявленням та подоланням реальних молодіжних проблем, здійснював підготовку і координацію заходів, із залученням молоді;

  • сприяти виробленню активної життєвої позиції молоді, необхідної для існування в демократичному суспільстві;

  • сформувати та реалізовувати механізм зворотного зв’язку між молоддю і дорослими членами громади, органами влади;

  • привернення уваги громадськості на проблеми молоді.

Короткий опис діяльності:

  • створення та ефективна діяльність молодіжного інформаційного центру „Голос молоді”;

  • збір та аналіз, систематизація і поширення інформації про молодіжні проблеми;

  • поширення цікавої інформації для молоді;

  • налагодження результативної співпраці з представниками влади, юристами, пресою;












  • залучення молоді до активного громадського життя;

  • розширення поінформованості громадськості про молодіжні проблеми та спільний пошук шляхів їх пом’якшення та вирішення;

  • залучення зацікавлених осіб до пошуку пом’якшення та вирішення проблем, що хвилюють молодь, в тому числі з особливими потребами;

  • створення власної веб-сторінки;

  • випуск тематичного бюлетеня „Голос молоді”, поширення його в громаді та в інших школах;

  • підготовка матеріалів для розгляду на сесіях місцевої ради, на засіданнях відділу молоді та спорту;

  • виготовлення буклету „Що робити, щоб нас почули?”;

  • пошук інформації через мережу Інтернет, підготовка матеріалів для участі в пропонованих мережею Global Gatway Online projects My Europe site, My School of Tomorrow;

  • встановлення Інтернет зв’язків з ровесниками за кордоном.

Чому вибрали дану проблему?

    • тому що вона стосується нашої вікової категорії, дорослі не завжди враховують наші інтереси;

    • вона нас зацікавила;

    • щоб мати можливість донести свою точку зору, своє відношення до певних проблем (важливих для дітей, молоді) до осіб, які впливають на прийняття рішень;

    • щоб переконатись в можливості здійснення в житті декларованих прав і свобод;

    • щоб дорослі не думали, що діти нічого не розуміють;

    • для того, щоб поінформувати про те, що існує , доступне, але молодь про це не знає.

Які зміни очікуються в результаті виконання проекту?

  • на те, що більше людей зацікавиться тим, що хвилює молодь;

  • пропозиції молоді вивчатимуться і їх будуть брати до уваги, прислухатись до них;

  • учні матимуть можливість брати участь в прийнятті важливих для нас рішень;

молодь має повірити у власні сили.

Як учні планували свою діяльність?

  • разом, колективно;

  • враховуючи методичні рекомендації;

  • в цілому реалізацію проекту і поетапно.

Хто надавав допомогу у роботі над проектом?

керівник проекту;

голова селищної ради;

відділ молоді;

батьки;

друзі.

Як ставляться до діяльності учнів у школі та за її межами?

  1. дехто – скептично, та більшість нас підтримала;

  2. на жаль, більшість вважає, що це гра, і говорять :”хто вас буде слухати”, але все ж таки охоче беруть участь в усіх пропонованих заходах, наприклад, в опитуванні;

  3. батьки вважають ,що це допоможе в майбутньому, дорослому житті.

Чого навчилися і що зрозуміли учні в результаті здійснення проекту?

  1. навчились не тільки виявляти та пробувати вирішувати актуальні проблеми, але й проводити анкетування, отримувати потрібну інформацію, спілкуватись із представниками державних установ, журналістами;

  2. зрозуміли, що колективна співпраця результативніша

  3. навчилися взаємодіяти з представниками влади;

  4. зрозуміла як громадяни можуть брати участь в житті громади;

  5. навчився вільно висловлювати свої думки;

  6. дуже важливим виявилося вміти сформулювати своє бачення проблеми;

  7. до нас можуть прислухатись, якщо ми самі захочемо щось змінити;

  8. якщо поставити перед собою конкретну мету – досягнути можна багато.

Як оцінюють учні свій проект?

  1. „я звернула увагу на, те чого раніше не помічала або вважала неважливим, непотрібним, а цього мене навчила робота в проекті”;

  2. „помітно, що ми стали більш згуртованими, у нас з’явились спільні плани, інтереси”;

  3. „ми навчилися робити те, чого раніше не робили і не вміли робити”;

  4. „в нас появилось бажання рухатися далі не зупинятись на досягнутому”.